woensdag 5 november 2014

challenge 115 Marianne design

Goedemorgen allemaal,

Dit is voor mij een bijzondere dag omdat ik zonder hulp dit blog heb aangemaakt. Ik wilde graag meedoen met een wedstrijd van Marianne, maar zonder blog kreeg ik het niet voor elkaar. Dus toch maar bekeerd om ook een blog te maken. Ik zal proberen om regelmatig een kaartje te laten zien.
Uiterlijk vandaag moet het kaartje worden geplaatst. Dus bij deze de eerste poging!
  
 
 
deze kaart wil ik dus mee laten doen aan Marianne Design Challenge115.
 
Iedereen nog een hele fijne dag.
Hartelijke groet,
Afke
 

7 opmerkingen:

  1. Superleuk dat je speciaal een blog hebt aangemaakt! Leuk dat je eerste kaart meedoet met de MDchallenge! Mooi kaartje!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Afke!
    Grappig ook dat je voor deze twee dames hebt gekozen uit het papierblok. Daar had ik ook eerst mijn voorbeeld kaart mee willen maken! Toen de kaart klaar was bedacht ik me dat ik ook de typmachine nog had en heb ik ook daar een voorbeeldkaart mee gemaakt... en die is het geworden zoals je kon zien.
    Je kaart is in elk geval helemaal jaren 50!!
    Super gemaakt en gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor de reactie.Ik vond het best spannend en ben blij dat het goed gegaan is. Maar heb wel even gekeken naar jullie voorbeelden om te weten wat de bedoeling was (hahaha).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Afke,
    Allereerst welkom in blogland, leuk hoor dat je met je eerst geplaatste kaart met onze challenge meedoet. Je kaart is mooi hoor.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge doe je de volgende keer weer gezellig mee?
    Groetjes Ellie MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Afke dat je nu ook meedoet met je prachtige kaartje op ons challengeblog en toppie dat het je gelukt is om een blog aan te maken.
    Denk er om het is wel verslavend hoor.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is inderdaad nu al verslavend, maar ben ook wel een beetje trots dat het gelukt is. De volgende stap is een betere lay-out, maar nu nog even niet! Een hele fijne avond allemaal!
    groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor dat je nu ook een blog hebt, succes met de wedstrijd!
    En je kaartje is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke